یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

تلگرام خدایی

ای کاش خدا هم تلگرام داشت

لا اقل می فهمیدیم پیام ما رو سین کرده یا نمی خواد هنوز بهم محل بزاره

خدایا غلط کردم که غلط کردم

نیازت دارم 

داره آبروم می ره 

خودت کمکم کن

شرمندتم که بنده خوبی نیستم

می دونم شرط بندگی اطاعته و من همچنان انسان طغیانگرم

خدایا ببخش به گناهانم نگاه نکن به کرمت نگاه کن

خدایا ،بخدا به غیر از شما کسی رو ندارم.


ببخش مثل همیشه


یا امام رضا

یا امام رئوف خودت واسطه شو برام

شاید ناقابل باشم ولی شنیدم که مسیحی هم شفا می دی 

من رو به شما می شناسن

منم دریابید لطفا

گمنام ...
۱۳ بهمن ۹۶ , ۱۱:۳۱
مگه میشه محل نذاره؟مگه میشه سین نکرده باشه؟
تا جایی که خبر دارم پروردگار عالم صدای همه بنده هاشو میشنوه حتی اگه گناهکارترین هم باشیم.
یاعلی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan