یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

مداحی به یاد شهدای مدافع حرم مازندران

 

مداحی به یاد تمام #شهدا_مدافع_حرم_مازندران از مداح اهل بیت کلهر

 

خیلی زیباس 

هر وقت گوش دادم لبریز از ارامش و شور حماسی شدم

 


+ تعداد شهدا آنچه در تصویر مشاهده می کنید خیلی بیشتر است . این شهدا فقط برای یک روز است.
 

 

گمنام ...
۰۲ تیر ۹۷ , ۰۰:۳۸
ممنونم
یاعلی مدد

پاسخ :

خواهش می کنم..

 سرعت شما در نظر دادن قابل تقدیر بود

لا اقل می زاشتین عکس ویرایش می کردم

خخخخخ


گمنام ...
۰۲ تیر ۹۷ , ۰۰:۴۵

عجله داشتم خواستم برم سراغ درسم...
سری بعد میذارم روز بعد نطر میدم که ویرایش هاتون رو کرده باشید

پاسخ :

نه هر طور راحتید برخورد کنید

شوخی بود حرفک جدی نگریدید
فقط یکم تعجب کردم 

اگه ناراحت شدید ببخشید.
گمنام ...
۰۲ تیر ۹۷ , ۰۲:۲۸
چرا باید ناراحت بشم؟(لبخند)

فهمیدم شوخیه...
چون از شکلک استفاده نمی کنم اکثرا یا فکر می کنند ناراحت شدم یا عصبی ام یا خشنم !!!
ناراحت نشدم

موفق باشید
یاعلی مدد

پاسخ :

خواهش می کنم...

فهمیدم ناراحت نشدید فقط خواستم مطمئن بشم...
یه دختر
۰۴ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۳
سلام برادر بزرگوار
اتفاقی وبلاگتون رو تو یکی از وبلاگ ها دیدم و وارد اینجا شدم.این وبلاگ منو یاد دایی شهیدم انداخت.
ایشون خیلی سختی کشیدن جانباز قطع نخاع بودند.
سال ۸۸ شهید شدند.
چه قدر خوبه که این وبلاگ ها بیشتر فعالیت کنن و تعدادشون بیشتر بشه.
ان شاءالله اگه عمری شد من هم می خواستم بعد از ۸ تیر یه وبلاگ بزنم تو این زمینه.
من قرار ۸تیر دوباره کنکور بدم.
از هرکسی که داره پیامم رو میخونه التماس دعا دارم.
سعادتمند باشید.

پاسخ :

خدا  به درجات دایی شهیدتون بی افزاید

ان شا الله کنکور خوبی در پیش داشته باشید

ممنون از لطفتون 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan