یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

جاده رویابافی

جاده هراز برام شده جاده رویابافی


هر وقت که برمی گردم و یا به تهران می روم


فقط رنگ زیبایی بهار و تابستان 


یا پیچ وخم جاده در کنار رود پر اب هراز 


بر ذهنم نمی اید


من در کل مسیر زندگیمو می کشم 

و با این رنگ های سبز و ابی رنگ امیزی می کنم

مثل دوران کودکیم


از همه  جالبتر نمی دونم چرا تمام مشکلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی من باید در این مسیر حل  کنم...


من باید انگار تنها به تمام مسئولان تشر بزنم...

باهاشون دعوا بیافتم 

خودم مناظره کنم

و پیروز مندانه بیرون بیایم

خودم مسئولیت بگیرم و ساده زیستی پیشه کنم ...

چقدر جاده هراز در بهار و تابستان زیباس همانقدر که در زمستان سخت و خطرناک می شود


چقدر رویا بافی تلخ و شیرینه


چقدر خنده ها تلخ شده


+ ایران اسلامی صبر کن بهار و تابستانی در پیش هست...

++ رهبرم امیدش به ماست...پسر خودتو باید تربیت کنی برای روز های مهم...

+++ ای کاش یه دوربین یا موبایل دوربین دار داشتم این صحنه های باشکوه رو به اشتراک می گذاشتم.

بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan