یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

الهم الرزقنا زیارت

باز دارم به سر هوای ضریح
دل من تنگ شد برای ضریح
دوست دارم رها شوم از خود
در میان سر و صدای ضریح
چقدَر دلشکستگی خوب است
در حریم پر از دعای ضریح
دست‌هایِ پر از تمنایی
می‌خورد رویِ حلقه‌های ضریح
می شود خوب تر خدا را دید
در همان یا رضا رضای ضریح
واجب است به هر عاشق
سجده‌ی شکر پیش پای ضریح

حرم ثامن الحجج رفتم
میلیون مرتبه به حج رفتم


+چقدر دلم محرم می خواهد و یا پابوسی حرم ++ خدایا هر چه گناه کنیم ،دلمونو سیاه کنیم ولی دلمون بیشتر به اهل بیت نیازمندتر می شه الهم الرزقنا شهاده

بی نام
۲۷ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۹
توی این گرونی و بی پولی دیگه نمی تونیم حتی هوس رفتن به حرم کنیم... خوش بحال شما که هوس کردین... لابد از بابت هزینه خیالتون راحته دیگه! 

پاسخ :

خخخخ
هوس کردن که پول نمی خواد
اگه پول داشتم که حصرت زیارت نداشتیم 
می رفتیم
اگرچه پول زیارتو خودشون می رسونند
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan