یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

تا اطلاع ثانوی فقط خودم مهمم...

چقدر بعضی ها بیشعور هستند 


خودشون نمی ان دانشگاه 

اونوقت از منی که دوست دوستشون هستم انتظار دارند تمام کارها اموزشی شونو انجام بدم


امروز 4 ساعت فقط کلنجار رفتم تا کار یکی که حتی اسمش نمی دونم چیه رو رسیدم


خود حضرتش بودن سره کارشون


مهندس اگه دوست داری کار کنی درس نخون لا اقل برو یه جای دیگه درس بخون


ما هم ادمیم با کلی گرفتاری


الان واقعا از رفیقم که واسطه این کار خیر زوری شد خیلی شاکیم


به طوری که واقعا چوب خطش برام پر شده


دلیلشم بعدا می گم


پس تا اطلاع ثانوی فقط برای خودم کار می کنم و فقط فقط خودم مهم هستم...

تمام


Zeytoon fruit
۰۲ مهر ۹۷ , ۲۰:۴۱
اینایی هم که سر کلاس نمیرن بعد میگن حضوری من رو هم بزن خیلی رو اعصابن 

پاسخ :

100 درصد

ولی کلی هیجان داره این کار🤣
محمد rad
۰۶ مهر ۹۷ , ۱۲:۴۸
سلام
مردم مطالبه کنند

حق خود را مطالبه کنند دولت در تدارک خیانتی جدید


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan