یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

با مرام بودن سخته

به گذشته نگاه کردن و از دست دادن فرصت سخته


با مرام بودن سخته


صاد الف ح بودن سخته


سخته ببینی چی می تونستی بشی و چی شدی یا بهتر هیچی نشدی


و باید دوباره فرصت ها رو بسوزونی مثله همیشه


باریکلا

بقیه در ادامه مطلب (با کلیک بر روی تیتر به ادامه مطلب برسید )


دلم برات می  سوزه همونطور تو از حسودی می سوزی


ای کاش عاقل می شدم


و باز هم منتظرم فردا جبران کنم


صاد الف دلم برات می سوزه

صاد الف دلم برات می سوزه


ای کاش می تونستم برم گریه کنم به حال خودم


چرا؟؟؟

واقعا سخته ببینی خانوادت و دوستات بهت نیاز داشته باشند وتو هم کاری نکنی


کاش کسایی که بهم خورده می گیرند می تونستن جای من باشند با همین مرام و روش م


گرچه خیلی کم گذاشتم


ولی انصافا یکم هوامو اگه داشتند ویا اگه ی کم سنگ دل بودم من همونی بودم که می باید می شدم


ولی چه کنم که دلم می سوزه ولی ظاهر ورفتارم با خانواده خلاف این واقعیت ه

 

من در عمل نشون می دم نه دربیان 


صاد الف بخاطر این تنهاییت و بخاطر درک نشدنت دلم می سوزه


خیلی ها می فهمند ولی نمی تونن بهت بگن


ولی دوست داشتنی بمان حتی اگه هیچکی دلش به حالت نسوزه


مطمئن باش روزی می فهمن تو کی بودی حتی اگه دیر شده باشه


صاد الف با مرام باش 


ولی بدون من دلم به حالت می سوزه


خیلی تنهایی و همه ازت انتظار دارند

صاد الف می دونی تا پیروزی بزرگ زندگیت فقط کمتر از یک سال فرصت داری وباید تلاش کنی


گرچه دلت به حال همه می سوزه

ولی به خدا دلم به حالت می سوزه


بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan