یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

این همه چالش هم لازم نیست

می گن دعا زیر گنبد حرم ائمه براورده می شه


ما هم زیر گنبد ابا عبدالله (ع) دعا کردیم که در زندگی با چالش زیادی روبرو بشم تا قوی تر بشم

نمی دونم چرا این دعا رو کردم 

ولی انگار مستجاب شد


الان هر روز یه چالش سختتر 


واقعا اذیت کننده است ولی هنوز راضی ام(بس که پر رو ام)) البته چند بار کم اوردم حتی می خواستم انصراف از تحصیل بدم


واقعا سخت بوده


مثلا همین سمینارم چند بار از یه جایی حذف شد و ذوباره نوشتم

این هفته تا به حال اینترنت دانشگاه و خونه قطع بود


صبح اینترنت وصل شد کامپیوتر خراب شد


الان هر دوتا خوبند (شکر خدا)


ولی خدا همیشه هوامو داشت .در تمام چالش های سخت در آخرین لحظات دستشو نشون می داد


شاید بخاطر همین این دعا رو دوست داشتم


خدایا کمکم کن این تموم بشه خیلی خسته شدم

می دونم کمکم می کنی...


الان 2 روز وقت دارم وباید 3 فصل رو تموم کنم


خدایا دوباره نیازمند یاری ویژه ات هستم...


عاشقتم ❤❤❤ پروردگار

**روشنا **
۲۴ مهر ۹۷ , ۲۲:۳۰
چه دعای جالبی و البته سخت و دشوار.. 
منکه به شخصه جرئت همچین درخواستی از خدا رو ندارم :|
ان شاءالله که در همه ی چالش های زندگیتون موفق باشین

پاسخ :

الان هم فک می کنم نمی دونم چرا این دعا رو کردم

جالب اینجاس فقط همین انگار بر اورده شده

کلی دعای دیگه هم کردم(البته نه به شدت این دعا)

مثلا اگه قرار بود بر اورده بشه الان باید حداقل اربعین کربلا می رفتم یا ازدواج کرده بودم

البته دور نماند دانشگاه مورد علاقم هم قبول شدم

وصد البته خدا بهتر و بیشتر از خودمون خیر ما رو می خواد
**روشنا **
۲۵ مهر ۹۷ , ۰۰:۱۳
ان شاءالله که بقیه هم مستجاب میشه بزودی.. 
از قبیل همسر و زیارت اربعین.. 
(:

پاسخ :

ان شا الله

البته اون گزینه هایی که گفتم برای همسر اینده

خدا یه انسان باید خلق کنه
😂😂😂😜
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan