یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

برکت باکری

هرکس یه نقطه جهشی داره


یه میانبر


یه سکو پرش


منم تا سوم راهنمایی بسیجی بودم ولی اسما


نماز هم نمی خوندم حتی به سن تکلیف رسیدم


آقا هم آنچنان برایم امام نبود


(چطور بسیجی بودم)

😁😁😁

تا 88 شد و اون فتنه که برای ما آغاز یک مسیر بود 

مسیری که در ابتداش نمازخون شدم 

وبعد از انتخابات و مهارت رهبری در مدیریت فتنه 


و روسیاه کردن ضد انقلاب منو عاشق خودش کرد


(به روح و به دم)

و اصلا فهمیدم سوزن بان قطار انقلاب یکی دیگس

و این شد آغاز انقلابی گریم


تا یک روز به تصادف کتاب زندگی نامه شهید باکری خوندم اسمش یادم نیست ولی روش یه جمله بود


(تا منو پاک نکردی از این دنیا مبر)

اونو هر شب خوندم تا تموم شد


ودیدم چقدر سوال برایم ایجاد شد


چقدر پایانش برایم غم انگیز


دیدم دارم گریه می کنم


چرا؟؟؟


من وارد فاز انقلاب شدم


به برکت شهید باکری 


اصلا ایشون سکو پرش من شد 

منو چند سال جلو انداخت


من دیگر باید کتاب می خوندم


و عین یک مرد وارد مطالعه و شناخت انقلاب می شدم


شعله اتش فتنه کم شد ولی خاموش نشد


منم تنها نماینده انقلاب در کلاس


وایستادم هر روز یه شبهه از خدا گرفته تا انقلاب رو باید جواب می دادم


من نماینده انقلاب شده بودم


فحش خوردم ،تحمل کردم مگر اینکه با آسد علی چیزی می گفتن جلوشون م ی ایستادم


گذشت من بخاطر این هجم از فحش و شبهه داشتم قوی می شدم(البته ممنون اون بچه هام هنوزم بهترین رفیقام هستن...شاید جو ماهواره اینا رو از انقلاب دور کرد و مسولین نالایق ولی خیلی جاها تونستیم همو قانع کنیم )


تا وارد دانشگاه شدم

*

.از اینجا به بعد رو می گذریم شاید بدونید چرا ...اگه ندونید هم بهتره

ولی خدا به راه راست هدایتشون کنه

(یه بغض فروخورده )

*

والان که ارشد رفتم

ولی حیف شد یه رفیقم که از ابتدایی با هم بودیم و خودش می گه بخاطر رفاقت با تو بسیجی شدم


از من دور شد


احمد چقدر دلم برات تنگ شده


من تورو تنها ثروت خودم می دونم در روز قیامت

(اگر کسی را به یار وصل کردی بدان یار یاری)


البته تو موفق تر از من بودی و بیشتر از من افرادو به انقلاب دعوت کردی به خاطر اخلاق خوبت

و بخاط اینکه بیشتر با بچه ها رفیق بودی


تا امروز دیدم تو هم عکس پروفایلت شهید باکری شده




**روشنا **
۱۵ آبان ۹۷ , ۲۰:۵۱
خدا رو شکر که به برکت شهدا در مسبر انقلاب و انقلابی گری قرار گرفتید... 
خوش به حال شما که برای حمایت از حق و رهبری 
این همه تلاش کردید و در برابر حرفها و نامهربانی ها ایستادید... 
اجر شما ان شاءالله محفوظه... 
دعا میکنم همچنان انقلابی و بیسجی جلو برید.. 
التماس دعا

پاسخ :

این راه روشنه که افراد رو جذب می کنه

افرادی ما مثل ما و شما کاره ای نیستیم

لطف نان حلال پدر 
و تربیت مادره

ممنون از دعای شما 
ان شا الله
ولی من از اول بسیجی بودم نه با این قدرت ایمان به انقلاب
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan