یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

کهف الشهدا

امروز برای اولین رفتم کهف الشهدا


خیلی با صفاس


قطعا از این به بعد هم بیشتر می رم


نکته سختش برگشتش بود


خوب ادرس رفت می دید ادرس برگشت هم بدید دیگه


از اونجا تا مترو تجریش پیاده اومدم

البته کلی حال می کنم با پیاده روی بخصوص با هوای عالی امروز



پ.ن1: ای کاش یه دوربین خوب داشتم


پ.ن2: کجایی عزیزم؟؟؟ دقیقا کحایی؟؟؟

Zeytoon fruit
۰۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۳
کهف شهدا خداییش تنها حال نمیده
یا ی سری رفقای باحال و پایه باید باشن
یا این حس زوج مذهبی ها باید باشه(این مورد رو بچه های دانشگاه ما زیاد تجربه میکنن)

پاسخ :

ولی من با تهایی حال می کنم

(البته مجبورم اینو بگم😁😁😁)

رفیق پایه هام یا نبودند یا امتحان داشتند

مورد اخری هم نداریم

ولی کلی ادم با مورد ،موردنظرشون بودند چه تو کهف❤ چه توراه😜
Zeytoon fruit
۰۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۰۶
آره مع الاسف معمولا موقعی که من می خوام با دوستام باشم(البته خیلی کم این اتفاق می افته ولی خب این اواخر داشتیم) یا اونا امتحان دارن یا رفیق پایه تو دانشگاه نیست

+اصن وضعیتی داریم با این جماعت، ی شوعاف هایی میان از این زوج گردی هاشون و البته اون بنده خدایی هایی که میشه به عنوان مورد هم بهشون نگاه کرد تنهایی میان که اصن وضعیتی
(وی کهف الشهدا را این گونه تجربه نگرده است) 
(وی در مراسماتی بوده که زوج مذهبی ها و مورد ها در حال شوعاف  و گرفتن عکس سلفی نیم رخ با چفیه بودند!)
غریبه ...
۰۲ آذر ۹۷ , ۲۳:۰۹
کهف الشهدا عالیه
زیارتتون قبول :)

پاسخ :

ممنونم

Man Mobham
۰۵ آذر ۹۷ , ۰۹:۲۰
زیازتتون قبول


امیدوارم از بنده ناراحت نشده باشین

پاسخ :

نه شما ببخشید من بد حرف زدم

خیلی دیشب ناراحت شدم از خودم

فقط خواستم شوخی کنم...
Man Mobham
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۴:۴۹
نه خواهش میکنم بنده اصلا ناراحت نشدم
متاسفانه بنده هم تند حرف زدم
شمیم ..
۰۶ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۳
جای خوبی رفتید  : )
زیارتتون قبول .

پاسخ :

ان شا الله قسمت شما بشه
گمنام...
۰۷ دی ۹۷ , ۰۶:۵۱
برگشتنی همون پایین اتوبوسای پارک وی رو سوار شید و اخرین ایستگاه پیاده شید میخوره به مترو
از دو نفر سوال می کردید ادرس برگشت میدادن بهتون
از کهف تا مترو پیاده تقریبا 1 ساعت یا بیشتر راه هست...اونم سر پایینی...ازار دهنده است

پاسخ :

اتفاقا پرسیدم
کسی درس و حسابی جواب نداد


منم مسیر پیاده روی رو انتخاب کردم

البته کلی حال داد
این دفعه هم با خواهرم بودم برگشتی رفتیم کاخ سعد اباد

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan