یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

گل آقا!!!

من بچه بودم 


بابام همیشه برام گل آقا می خرید


از جلدش خوشم می اومد ولی از داخلش چیزی سر در نمی اوردم


کلا روزنامه خوندن رو دوس داشتم....



Man Mobham
۱۱ دی ۹۷ , ۱۵:۴۱
مجله کیهان بچه ها هم خیلی خوب بود 
البته نمیدونم دوره شما هم بوده یا نه

پاسخ :

فک کنم بود 

من مگه چن سالمه مگه
😲😲

پرتو کیانی
۱۳ دی ۹۷ , ۱۶:۴۸
چ جالب:)
کمتر بچه ای رو دیدم که از روزنامه خوشش بیاد:)

پاسخ :

از عکسش خوشم می اومد 

ولی جدول و سودوکو دوس داشتم

نشریه دانستنیها ودانشمند هم خیلی دوس داشتم

الان دیگه کیفیت قدیم نداره
Man Mobham
۱۳ دی ۹۷ , ۱۷:۰۲

خوب من که نمی دونم شما چند سالتونه! 
روزنامه جام جم هم فقط چهارشنبه ها به خاطر بخش جناییش میخوندم، شما می خوندین؟؟

پاسخ :

نه 

من کلا قسمت سیاسی برام مهم بود 

اگه جام جم می خریدم بخاطر قیمت پایینش بود و کلی روزنامه کوچکتر داخلش بود

مثلا همه روزنامه ها 200 تومن بودند اون 50 تومن بود فقط


بیشتر نشریه می خوندم 

مثله دانشمند خانواده سبز و یا دانستنیها همشهری

که الان خیلی بی کیفیت شدند
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan