یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

دعای عرفه2

یا حسین

اصلا فکرش را هم نمی کردم 

دعای عرفه ات هم آنقدر جانسوز باشد

دارم می سوزم... 

بیچاره ام کردی وقتی ندا سر دادی:

{... محل روییدن دندانهایم،... و بار بر مغز سرم و رسایى رگهایى طولانى گردنم، و آنچه را قفسه سینه ام در برگرفته، و بندهای پى شاهرگم، و آویخته هاى پرده دلم، و قطعات کناره هاى کبدم،... خلاصه با تمام این امور گواهى مى دهم بر اینکه اگر به حرکت مى آمدم و طول روزگاران، و زمانهاى بس دراز مى کوشیدم، بر فرض که آن همه زمان را عمر مى کردم، که شکر یکى از نعمت هایت را بجا آورم نخواهم توانست، جز با منتّت که به سبب آن شکرت بر من واجب می شود، شکرى دایم و نو، و ثنایى تازه و فراهم.....} 

 

یا حسین اگر اینجا روضه برای خود نخواندی پس چه بود که من هنوز می سوزم.... 

یا حسین وقتی تمام اعضای بدنت را شاهد می گرفتی، روضه ای بر دیدگانم نمایان می شد...

یا حسین شاید اینگونه مقرر گشته تا اعضای بدنت شکر و ثنای پروردگار را گویند 

و اینچنین بندگی خدا را کنند

شاید از این رو ابا عبداله گشته ای... 

 

آلاء ..
۲۳ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۶

بابی انت و امی.... 

پاسخ :

ای کاش خودم در این راه فدا بشم...
این راه، راه سعادت... 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan