یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

امتحانات

صبح باید برگردم تهران

خدایا می ترسم

کمک کن 
بیشتر از همیشه


یا له دنیا و الاخره ارحم من لیس له الدنیا و الاخره


+و از قلب آهی می کشم.
گمنام ...
۳۱ خرداد ۹۷ , ۰۸:۱۶
ما که امتحان ها رو دادیم به جز 1 دونه
یکی پس از دیگری اون امتحان هایی که دادم رو خراب کردم به جز 1 امتحان...
این میشه عاقبت کسی که نشینه درس بخونه و شبای امتحان پاشه بره حرم...
خودتون تلاش کنید بعد از خدا کمک بخواید
وگرنه کمک خواستن بدون تلاش اثری نداره...
یاعلی مدد

پاسخ :

به نظرم همه چی دست خداس
بقیه کشکه
من اگه امتحانی خراب کنم می زارم روی کفاره گناهان و اگه خوب بشم لطف خداس
این شعار نیس یه حقیقته برام

برام تلخ هست گاهی اوقات 
مثلا یه درس کلی می خونم بلدم 
ولی موقع امتحان یا تصحیح استاد خراب می شه

درس معادلات شدم 13.5 رفتم اعتراض کردم شدم17.5 ولی کاری نتونستم بکنم اونم مطمئنم بیشتر می شدم
و نمرم بر نگشت

یا درس مدار یک اصلا خیلی سطحی و ساده خونده بودم ولی 11.76 از 12 شدم.

کلا هر وقت گناهی کنم سریع نتیجش رو برگه امتحانمه

ولی خروجی هم این ها خدا با منه و هوامو داره


گمنام ...
۰۱ تیر ۹۷ , ۰۰:۳۷
معادلات و مدار بنده هم داشتم...
والا ما اعتراض بزنیم
استاد می گیره نمره ازمون کم می کنه!!!
بعدشم حرفی که گفتید یعنی جبر مطلق
و من می گم یه مقداریش دست ماست
تلاش دست ماست
نمیشه تلاش نکرد و بشینیم بگیم خدا بهمون نمره 10 میده!!
چه بسا درس نخونده 1 هم نمیشه گرفت


خدا با ماهم هست...تا ببینیم امتحان یکشنبه رو چه می کنم...

یاعلی مدد

پاسخ :

ان شا الله موفق باشید...
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan