یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

حالم

حالم گرفته


من باید خودم باشم؟؟؟؟



گمنام ...
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۷
بله
خودتون مگه چشه!!
آدم باید عزت نفس داشته باشه و خودش باشه

یاعلی

پاسخ :

اگر انسان داره تغییر می کنه و مجبور باشه شبیه گذشتش باشه
گذشته ای که بهتر از ایندس


گمنام ...
۱۱ تیر ۹۷ , ۲۳:۴۷
پس بجنگید تا همون آدمِ گذشته بمونید
دارید میگید آدمِ گذشته بهتر از آینده است
اگه فکر می کنید شرایط جوریه که شما رو وادار به هبوط میکنه و به گناه می کشونه
از اون شرایط دوری کنید


یاعلی

پاسخ :

ولی تغییر کردن دوست دارم

فقط دارم تلاش می کنم تغییر به احسن باشه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan