یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

اون گوشی که بود گم کرده بودم حالا پیدا شده

عزیزان گوشی مورد نظر بنده زیر چک نویسام گم شده بود 

که رفتیم درس بخونیم ....

دیدم عععه گوشیییم....😲😲


عزیزان گوشیم پیدا شد ،دیگه دنبالش نگردید 😜😜... حل شد🤗🤗

خیلی خوش حالم😂


از تمامی عزیزان که در این غم 24 ساعته با من شریک بودند تشکر می کنم...💕🤞✌🙏🙏


ان شا الله در شادی ها جبران کنم....🤲🤲🙌



Zeytoon fruit
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۴۲
به سلامتی:)

پاسخ :

زنده باشید
Zeytoon fruit
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۵۵
من واقعا قصد داشتم از نحوه‌ی پیگیری کد گوشی و مراحل ردیابی و نامه‌نگاری و ... واست بنویسم ولی یادم رفته بود دیشب
حکمت داشت انگار!

پاسخ :

خیلی ممنون

ولی انگار گم شدن چن یه روزه هم حکمت داشت

من باید کاری انجام می دادم این گم شدن واسطه شد

شاید باور نکنید من تمام اون نقطه که گوشیمو پیدا کردم شب گذشتش گشته بودم

ولی پیدا نمی کردم 

حتی چن بار زنگ زدم

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan