یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

همچون باد می گذرد...

پس از اینکه سال 92 دانشگاه قبول شدم دو نکته از زندگی ام خیلی برام جلب توجه کرد

یکی اینکه زندگی ام آنقدر سرعت گرفته که من گاها ازش جا می مونم... انگار می خواد که هر چه زودتر تموم بشه😁

دوم هم اینکه هر حادثه ای که در زندگی ام می افته انگار از قبل برایش برنامه ریزی شده هستش نمی دونم چطور بگم، یعنی هر اتفاقی مثل قطعات پازل دقیقا سرجاشون قرار می گیرند و قرار هست یک طرح خاصی را درست کنند... شاید اشتباه می کنم. 🤔

سال 1400 هم انگار به اندازه 5 سال اتفاقات را تجربه کردم... ابتدای سال با لج بازی استاد راهنما و اخراج شدنم از دانشگاه شروع شد در حالی که همه واحد هامو پاس کردم و درفت مقاله و پیش نویس پایان نامه را برایش فرستادم ... از دانشگاهی که آرزوم بود اونجا قبول بشم😔

اواسط سال سرآغاز زندگی مشترک و مستقل را جشن گرفتیم... همسرم همچون مهتاب نور به زندگی ام آورد و شد بانوی مهتاب...

پایان سال هم خبر پدر شدنم من رو شوکه و ذوق زده کرد...

این سال عجیب بالا و پایین داشت و یقین دارم چالش های 1401 سخت تر خواهد بود

آلاء ..
۲۳ خرداد ۰۱ , ۰۹:۵۷

بابت موفقیت ها تبریک

پاسخ :

سلام خیلی ممنون
ولی موفقیت آنچنانی نداشتم
از دانشگاه اخراج شدم😁
آلاء ..
۲۳ خرداد ۰۱ , ۲۱:۳۷

همسر و فرزند

پاسخ :

اها
بله 
بسیار ممنون🌷
حسانه ..
۲۵ خرداد ۰۱ , ۲۱:۲۵

سلام 

تبریک بابت پدر شدن تون 

ان شالله خیری بوده که از دانشگاه اخراج شدید

پاسخ :

تشکر🌷
سارا سماواتی منفرد
۲۸ مرداد ۰۱ , ۰۹:۱۹

سلام

چه جالب و چه خوب ... عجب سرعتی و درستش هم همینه  ((-:

کوچولو قدمشون مبارکتون باشد.

 

پاسخ :

هم خوبه و هم بد... اگه از اوضاع جا بمونم خیلی بده
ممنونم

بانوی مهتاب
۲۰ آبان ۰۱ , ۱۹:۲۴

سلام آنقدر زندگی سرعت گرفت که تازه این متن را دیدم ، 

در نرسیدن ها حتما خیری بوده و در رسیدن ها هم حتما نگاه خدا...یقینا کله خیر

خداروشکر بابت وجودت که بهترین اتفاق زندگیم بودی♥️💙

 

 

 

پاسخ :

دنیا می گذره چه بخواهیم چه نخواهیم
چه خوب و چه بد

مهم اینه که از فرصت ها استفاده کنیم


قشنگترین فرصت زندگی منی
شاگرد بنّا
۰۱ آذر ۰۱ , ۱۵:۲۷

اگه اذیت نمیشید بگید چرا اخراج شدید؟! چطور با این مساله کنار اومدید ؟!

پاسخ :

در ایام کرونا بود سر کارم می رفتم و ازدواج کردم
تا پروژه را تکمیل کنم یک ماه از سنوات گذشت و استاد گرانقدر اجازه تشکیل کمیسیون موارد خاص نداد
گرچه اکثرا هم دوره های ما حتی دیرتر از زمان من هم نتونستن کارشونو تمام کنن ولی استاد شون کمکشون کرد و دفاع کردن
همین که کار گرفتم و اوضاعم از دوستانم بهتره خوش حالم ولی از اینکه  از دانشگاه مورد علاقه ام اخراج شدم بسیار غمگینم
شاگرد بنّا
۰۷ آذر ۰۱ , ۰۸:۰۰

نمی دونم چی بگم...

آدم های درس دوست می فهمن چه غصه ایه...

امیدوارم خدا براتون جبران کنه و بار غمش و از دلتون برداره

مابقی زندگی تون لبریز از موفقیت

پاسخ :

ممنونم از دعای خوبت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan