یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

سلبریتی

یه جمله دلم نیومد که نگم ولی انصافا سلبریتی ها فک می کنند انتخاب رییس جمهور هم مثله انتخاب همسره که هر چند ماه بشه عوض کرد....

نه دادا داری اشتب می زنی.....

فعلا تا 1400 فقط 7 ماه گذشته .....

موفق باشید .

سیدتابان شریعت مداری
۲۳ آذر ۹۶ , ۲۱:۰۷
سلام

واقعا زیباست

میشه وبلاگ بنده رو دنبال کنید

Taban352.blog.ir

پاسخ :

حتما
لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم این کارو انجام بدم

سیدتابان شریعت مداری
۲۴ آذر ۹۶ , ۰۸:۵۰
سلام
ابتدا تشریف ببرید توی مرکز مدیریت سپس سمت راست زیر گزبنه ی انتشار نوشته ارتباط وقتی ارتباط رو بزنی نوشته وبلاگ هایی که دنبال میکنم وقتی اون رو زدی نوشته ثبت وب جدید و آدرس وب بنده رو بزنید

من از مطالبتون خوشم اومده جدم یارتون منم وب شما رو دنبال میکنم ان شالله کار وب های تازه تازه کارمون بگبره
سیدتابان شریعت مداری
۲۴ آذر ۹۶ , ۱۸:۵۴
آقا؟؟؟

پاسخ :

بله جناب؟؟
در خدمتم
وبلاگ شما رو هم دنبال می کنم
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan