یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

هرچه قدر قطار سریع السیر باشد ولی سوزن بان کس دیگه است!!!!

بسمه تعالی

خیلی سخته کله ترم تلاش کنی آخرش بیای امتحانا رو خراب کنی 

نمی دونم شاید این هم آزمایش باشد

شاید خیری توش باشه 

نمی دونم 

خدایا خودت کمک کن

چی فک می کردم چی شد

واقعا کم آوردم

نمی دونم شاید باید با رویاهای خودم خدا حافظی کنم



خدایا هرچه را می خواستم برای سربازی مولایم  بود

دلم می خواست سرباز با عزتی برایت باشم.

ولی یادم رفت که به ما نیازی نداری 

شاید غرورم، زمینم زده 

اما در کل شرمنده ام ....

خانه سلامتی
۲۷ دی ۹۶ , ۲۰:۰۲
حال همه همینه خخخخ
آسـوکـآ آآ
۲۷ دی ۹۶ , ۲۰:۰۸
خدا کنه این خفقانِ امتحانا زودتر تموم شه :(

پاسخ :

تموم بشه 
یه چیز دیگه شروع می شه
گمنام ...
۱۳ بهمن ۹۶ , ۱۴:۴۹
فکر کنم یه درسو افتادم بازم مطمئن نیستم چون نیومده نمره اش
ولی خب در هر حال من تلاشمو کردم و فدای سرم(البته همه تلاشمو نکردما ولی خب تلاش کردم)
ازترم بعد دیگه درسمو درست میخونم
ترم بعد فردا شروع میشه!!
تو ترم قبل هدفم مشخص نبود و وقت پرت زیاد داشتم ولی الان میدونم برای کی و چی باید بخونم!
بگردید دنبال هدفتون اینجوری محکم میچسبید بهش
یاعلی

پاسخ :

شاید انگیزمو از دست دادم
نمی دونم
شاید گناهایم منو از چشم خدا انداخته
گمنام ...
۱۳ بهمن ۹۶ , ۱۶:۲۰
این همه راه خدا راه توبه رو باز گذاشته برای چی و کی؟برای بنده هاش دیگه
میدونستید خدا خوشش نمیاد هی بگید خدا بهم نگاه نمیکنه و من گناهکارم و ال و بل؟پیش خود خدا تنهایی از گناهاتون بخشش بطلبید ولی جلوی ملت نگید من گناهکارم من سیاه بختم و...
خدای عالم اونجوری که تو این چند سال شناختمش فقط میگه بنده من توبه کن و برگرد و جبران کن
منم کنارتم بنده من
دیگه چی از این بالاتر؟!
نمیدونم شایدم کمالگرا باشید!تستشو بدید ریشه یابی کنید
یاعلی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan