یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

مرد باش

دیروز که داشتم می اومدم شهرستان

دو تا دختر خانم پشتم نشسته بودن و پشت سر هم حرف می زدن تا رسید به ازدواج

از حوصله من و جمع خارجه نکته اصلیش این بود

اگه کسی رو من کراش داشته باشه باید مرد باشه بهم بگه وگرنه ارزش ازدواج کردن نداره



واقعا باید مثل یه مرد با مادرم صحبت کنم


البته من نه رو کسی کراش دارم و بعید می دونم با این یقه اخوندی و ریش کسی تو دانشگاه رو من کراش داشته باشه

علاوه بر ان من در ارشد از همه کوچکترم


محبوبه شب
۱۱ خرداد ۹۷ , ۰۴:۳۴
به نظرتون آقایون اونقدر جنبه دارن که یه دختر بهشون ابراز علاقه کنن؟

پاسخ :

بستگی داره به ادمش 

نه دانشجو برقم
گمنام ...
۱۱ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۰
اول از اینکه
طرف اگه واقعا قصدش ازدواجه باید فقط بیاد جلو و شماره خانواده دخترو بخواد
نه اینکه لزوما بره جلو و بگه من شماره می خوام و آشنا بشیم
کلا باید با خانواده جلو رفت و بدون خانواده آشنایی قبل از ازدواج،خیلی کار غلطیه!
به خانوادتون بگید
منطقی صحبت کنید
اگه تونستید برای بحث اینکه شما میخواید ازدواج کنید واسط قرار بدید کسی رو!استادی یا حاج آقایی یا یه کسی که خانوادتون قبولشون دارند
خدا خودش کمک می کنه
یاعلی مدد

پاسخ :

بحثم ارتباط با هیچ خانمی نیست

ارتباط با خانوادس

منم در بیشتر موارد ذکر کردین با شما موافقم

گمنام ...
۱۱ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۰
اول از اینکه
طرف اگه واقعا قصدش ازدواجه باید فقط بیاد جلو و شماره خانواده دخترو بخواد
نه اینکه لزوما بره جلو و بگه من شماره می خوام و آشنا بشیم
کلا باید با خانواده جلو رفت و بدون خانواده آشنایی قبل از ازدواج،خیلی کار غلطیه!
به خانوادتون بگید
منطقی صحبت کنید
اگه تونستید برای بحث اینکه شما میخواید ازدواج کنید واسط قرار بدید کسی رو!استادی یا حاج آقایی یا یه کسی که خانوادتون قبولشون دارند
خدا خودش کمک می کنه
یاعلی مدد
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan