یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

نمی دونم....

همیشه فک می کردم و می کنم 

هر اتفاق خوبی لطف خداست


و هر اتفاق بدی تنبیه اوست


اصلا من مهره ای هستم که خدا با اون بازی می کنه


و شاید کائنات جوری می چرخه که به من خدمت کنه


همیشه به این امید که فردا هم خدایش با خدای امروز فرقی ندارد


اما واقعا چگونه ؟؟؟

آیا واقعا تمام اتفاقات خوب باید بیافتد برای من

و یا این توهمی بیش نیست


باید امید داشت

یا باید اینده را ساخت

اصلا اینده انگونه که می خواهیم و قدم برمی داریم ساخته می شود

و یا مسیریست باید طی شود


چقدر جواب هایش را بلدم و چقدر جواب های سختی دارد...


نمی دانم...

خدا کند به خیر ختم شود...

توکلمون به خداست...

..بیگانه ..
۱۰ تیر ۹۷ , ۰۳:۴۱
پذیرفتن هر خوب و بد به عنوان مشیت الهی .. |:

پاسخ :

این انقدر ها خوب هم نیست
انسان را از تحرک باز می داره
00:00 :.
۱۰ تیر ۹۷ , ۰۶:۳۶
امید....

پاسخ :

زنده باد امید....
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan