یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

نمایشگاه کتاب

امروز رفتم نمایشگاه کتاب کلا 40 دقیقه تقریبا داخل شبستان چرخیدم ...


فقط یه کتاب سفر شهادت امام موسی صدرو خریدم...


تو این غرفه هم حورا صدر دختر امام موسی صدر رو دیدم(که برای من داخل کتاب رو امضا کردند) ...


خودشون غافلگیر شدند انگار ،که ازشون امضا گرفتم...


نمی دونم شاید اشتباه کردم ولی خیلی خوش حالم...


و همچنین اقای زائری رو دیدم. خیلی دلم می خواست باهاشون صحبت کنم ولی حسش نبود...


کلا خیلی حرف با هاشون دارم....


به قول حضرت اقا مخاطب بسیاری از باید ها خودشون هستند


هم برنامه ساز و تهیه کننده تلویزیون بودند و هم مدعو برنامه ها


و هم دستی در اتش مطبوعات دارند


چرا یک بار از خودشون نمی پرسند برای حجاب چه کردند؟؟؟


گرچه خیلی از دیدگاه ایشون قابل قبوله مثله زیرسوال بردن نماینده رانت خوار و یا حتی همین شیوه تبلیغ حجاب اما اشتباه را با اشتباه تر نباید جواب داد...

امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۵۴
خوشبحالتون امسال دامغانم نمیتونم برم :(

پاسخ :

منم هول هولی رفتم

فقط می خواستم برم که نمایشگاه رو ببینم...

هیچ ایده ای برای خرید کتاب و رمان ندارم

واقعا کتاب گرون شده

سعی می کنم از شهرمون بگیرم که چاپ قدیم باشه 
امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
۰۵ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۵۷
بله گرون که شده واقعا
زنگ زدم فروشگاه یه کتاب 400 صفحه ای 80 تومن 
نشد بخرم /:
رفتم از نسخه ی قدیمی اش فتو گرفتم شد 30 تومن D:

پاسخ :

من از همین نشریه امام موسی صدر دو جلد کتاب خریدم از شهرمون از قط این کتاب بیشتر 20 تومن ولی این کتاب با تخفیف 18.5🙄😲😲
پرتو کیانی
۰۶ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۵۷
وااااییییی...
اونقدر ذوق دارم واسه نمایشگاه که خدا میدونه^...^
مبارکتون باشه:)

پاسخ :

ممنونم

خوبی نمایشگاه کتاب حضور افراد سرشناسه 

ولی واقعا  کتاب ها گرونه



تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan