یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

فردا مرا می سازد یا من فردا را ... مسئله چیز دیگریس؟؟؟


فردا خیلی مهمه


نه اینکه شنبه‌س

و نه اینکه فردا آغاز چند روز پس از تعطیلاته


فردا روز بزرگی‌ست

آیا من هم یک سبز پوش می شوم؟؟؟


و  خود شک دارم!!!

بگذار فردا خودش تصمیم بگیرد که چه می خواهد خدا برایم رقم بزند


پ.ن:    فردا مرا می سازد یا من فردا را ... مسئله چیز دیگری‌ست؟؟؟

راوی نامدار
۱۷ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۰
سلام لطفا از وبلاگ ما هم بازدید بفرمائید.
http://lovezigroup.blog.ir
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۷ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۲
هر چی به خیر و صلاح 
:)

پاسخ :

خدا از رحمتش به من و همه مردم نگاه کنه

ولی اگه بخواد از روی انتقام نگاه کنه

کارم زاره
الناز
۱۷ خرداد ۹۸ , ۲۳:۵۱
عالی بود

پاسخ :

خیلی ممنون
... به دنبال حقیقت ...
۱۸ خرداد ۹۸ , ۰۱:۱۴

در جواب تو فرومانده ترم از طفلی

که به سُفتن شکند گوهر و تاوانش نیست

#نظیری_نیشابوری



شادی روح شهدا صلوات
ILYA محمد راد
۱۸ خرداد ۹۸ , ۰۴:۵۰
سبز پوش چخبره
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan