یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

کاظمین، جوادین

نمی دونم چرا از کاظمین خیلی خوشم می آد

چقدر کاظمین بودن حس خوبی داره

حیف که فقط یه نیمه روز بیشتر آنجا نمی مانیم. 

السلام علی علی ابن موسی الرضا یا ابا الجواد (ع) 

می گوین دعا زیر قبة بارگاه برآورده هست... 

وکاظمین دو قبة دارد

می گوین صاحبش باب الحوائج هست

می گوین صاحب دیگرش صاحب جود وکرم هست... 

وقت اذان هم باشد نور علی نور هست... 

شاید این دلائلی باشد برای اینکه عاشق کاظمین باشم. 

خدا یا به حق رضا... حاجتنا... 

دختـرِ بی بی
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۷
به پدر سلام مخصوص لطفا برسانید
بخواهید ماراهم بطلبن
ملتمس دعا

پاسخ :

برای بیانی ها دعا کردم
من دارم بر می گردم
ان شا الله به زودی قسمت هممون بشه
خیلی غم انگیزه وداع
بهار دخت
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۸
فقط بگم خوش به سعادتتون 

پاسخ :

آن شا الله قسمت هممون بشه
بهار دخت
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۶:۳۰
ان شا الله
پرتو کیانی
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۳۷
خیلی قدر بدونید...هرچقدر میتونید دعا کنید...
خواهر منم خیلی کاظمین رو دوست داره...❤به خاطر علاقه و ارادت شدییییدش به امام کاظم علیه السلام...

پاسخ :

منم با اینکه اطلاعات کمی از این دو بزرگوار دارم
ولی یه آرامش قلبی و ارادت قلب خاصی به این ائمه دارم
آلاء ..
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۳
چقدر خاطرات تلخ و شیرینی دارم از این بارگاه

پاسخ :

خیر ان شا الله
... به دنبال حقیقت ...
۰۱ تیر ۹۸ , ۰۹:۱۲
و چقدر اطلاعات ما از این انسان ها کمه! فقط دوستشون داریم..چرا؟ نمی دونیم!

خودم رو می گما...

دعا کنید برای ما لطفا

پاسخ :

ما هم همین طوری هستیم...

ولی واقعا یه علاقه قلبی وجود داره

شاید جمله قلبم رو فلان‌جا، جا گذاشتم. 

در راه بازگشت چنین احساسی داشتم که قلبمو کاظمین جا گذاشتم... 
چقدر سخته دوری
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan