یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

کنکور هنر دادگانیم...

من هم کنکور هنر داده بودم

بسکه تعداد دختر ها زیاد بود فک کردم محل کنکور اشتباه اومدم

چند بار رفتم از نگهبانی پرسیدم 

گفتن هر دو گروه همینجاست

بعد یه پسره رو نشون داد که دنبال اون برو 

منم دوییدم به پسره برسم 

چند بار هم صدا کردم آقا 

انگار نه انگار 

تا اینکه رسیدم بهش فهمیدم اونم دختره

کلی هنگ کردم 

تازه به عمق نکته رشته هنر پی بردم

وارد سالن شدم 

دیدم جمعیت زیادی دختر تو راهرو هستن 

من با اینکه شماره اتاقمو پیدا کردم 

باز خجالت می کشیدم برم تو. حتی تصمیم گرفتم بیخیال بشم

اصلا این چه وضع کنکور دادن خواهر من 

بیرون صبر کردم گفتم بالاخره یکی می آد 

تا اینکه نزدیک زمان کنکور شد دیدم دخترا رفتن طبقه دو 

و یه پسره میدون دارشون بود و به قول خودش داشت شماره می داد... 

خود آزمون خیلی خوب بود بخصوص عمومی‌ 

ولی اختصاصی منم جوگیر شدم کلی شانسی زدم 

ای کاش نمی زدم ولی کلی خندیدم

رتبم بد نشد ولی اگه اختصاصی نمی زدم عالی می شد

حداقلش صفر می شدم ولی کلی درس منفی زدم


بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan