یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

بازگشت به گذشته

همه دوست دارند برگردند به گذشته تا یه اشتباهی را جبران کنند


من دوست دارم برگردم به پاییز 95 و راه درست را اشتباه کنم... 



بعداً نوشت :کاری خوبه که خدا درست کنه...

پ. ن:ما راضی به رضای خداییم... 

m_r _j
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۴
سلام
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
از شما درخواست میکنم به وبلاگ من هم سر بزنید

دنبال کنید ،دنبال میشید
دنبال = دنبال

پاسخ :

خیلی ممنونم
پرتو ^...^
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۶
خیلی جاها دوست دارم برگردم من هم...

پاسخ :

برگردید اشتباه کنید؟؟؟ 
پرتو ^...^
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۳
نه اشتباه نکنم...
اشتباه هارو درست کنم...

پاسخ :

حدس می زدم منظورتون این باشه


Zeytoon fruit
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۱
من هم دوست دارم برگردم اواخر فروردین 96 و آبان 96 و چنتا تاریخ دیگه تو 96 و بزرگترین اشتباه های زندگیم که انجامش ندادم رو تجربه کنم

پاسخ :

آره
بعضی از اشتباه های نکرده اصلا قابل جبران هم نیست😁🙄

Zeytoon fruit
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۰
یه سری هم دوست دارم برگردم سال96 و اونی که پیشنهاد دیدار تتلو با رئیسی رو داد با اره برقی به دونیم تقسیمش کنم

پاسخ :

آره واقعا
هنوزم  مشخص نشد کی بود؟ 
Zeytoon fruit
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۳۰
تا اونجا که من میدونم نه
کاشکی تو یکی از نشست های خبری رئیس قوه قضاییه با دانشجوها بالاخره یکی بپرسه

پاسخ :

عکسشو بده جنازه تحویل بگیره😂😁
... به دنبال حقیقت ...
۰۷ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۵
این عشق اگر خطاست برمی گردم
این بار اگر نخواست برمی گردم
« از تک تک اشتباه هایم » به کنار
از هرچه که راه راست...برمی گردم.

پاسخ :

چه شعر دوست داشتنی
واقعا مرسی 

حرف دل ماست با زبان شعر
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan