یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

دعای عرفه

*واقعا بعضی از جاهای عرفه فقط در شان اباعبداله بود

نه منه بی سر و پا  . . .

مثله:

 

<<معبودا، من گواهی مى دهم به حقیقت ایمانم،و باور تصمیمات یقینم، و یکتاپرستى بى شائبه صریحم و درون پوشیده نهادم،...>>

 

خدا یا من دروغ گفتم من این نیستم

 

من همچنان سرگرم این دنیایم

من همچنان مشلوغ گناهم

من اسیرم

 

{الهی فک کل اسیر به حق حسین (ع)}

 

خدایا من حتی لایق این نیستم با حسین(ع) هم نوا شوم

من شرمنده ام از این بندگی

ابا عبداله فقط حسین است...

من لایق فرزندی حسین نیستم

یه عمر خرده گرفتم چرا می گویند بعضی ها کلب حسین

خدایا من همچون سگی هستم که فقط پارس می کند

 

خدایا ببخش مرا 

خدایا عفو کن مرا

خدایا انسانم کن

خدایا سربازم کن

خدایا عبدالحسینم کن

خدایا عبداله ام کن

 

<<تو پناهگاه منى زمانى که راه ها با همه وسعتشان درمانده ام کنند، و زمین با همه پهناوری اش بر من تنگ گیرد و اگر رحمت تو نبود، هر آینه من از هلاک شدگان بودم، و نادیده گیرنده لغزشم تویى، و اگر پرده پوشی ات بر من نبود، هرآینه من از رسواشدگان بودم، و تویى که مرا با پیروزى بر دشمنانم تأیید میکنى، و اگر یارى تو نبود هر آینه من از شکست خوردگان بودم....>>

... به دنبال حقیقت ...
۲۰ مرداد ۹۸ , ۲۳:۳۹

:)

منم به این جاش که رسیدم خندم گرفت! گفتم عه این که من نیستم  ولی گفتم عیب نداره بذار بگیم خدا که می دونه! :))

پاسخ :

خیلی سخته

یه حرف هایی رو بزنم که لایقش نیستم

همه این ها رو مدیون ائمه هستیم

مثله یک وکیل ،که در دادگاه الهی برای ما متنی نوشتن تا خودمون تبرئه کنیم

اونها می دونند ما این نیستیم ولی اینو می دونند قاضی عادله 
وهمون قاضی هم همان شاکیست 
و این شاکی هم کریمه

ناشناس
۲۰ مرداد ۹۸ , ۲۳:۴۹

من ب اینجاش رسیدم خیلی رفتم تو فکر!

بدبختم .فقط همین

پاسخ :

منم همینطور 

احساس شرمندگی کردم در مقابل امام حسین

چرا اینو باید من بگم
ناشناس
۲۰ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۵

اگر اگر من رو به سگی قبول کنند!

پاسخ :

امیدوارم سرباز قبولمان کنند
Zeytoon fruit
۲۱ مرداد ۹۸ , ۰۰:۲۷

روضه‌ی باز بخوام بگم اون بخش از دعای عرفه‌ی امام حسین ع
...رَبِّ بِمَا أَطْعَمْتَنِی وَ سَقَیْتَنِی...

پاسخ :

خیلی جاها جانسوز بود
شانس آوردیم که نفهمیدیم همه اش را
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan