یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

ارشدنامه

امروز 

جایی که هستم

آرزویم بود

و

شاید آرزوی خیلی ها باشه

اللهُ اعلم... 

اما خسته شدم از بلا تکلیفی

چه می شه آخرش 

کدام پلن زندگیم رو اجرا باید بکنم

یادم می آد اولین بار که کربلا رفتم... از حضرت خواستم سرو سامون زندگیم دست خودش باشه و دلم به این فرجام خوشه... 

 

چه کنم که دلم گرفته 

از این پایان نامه پاگیر 

تمام زندگیمو تحت شعاع قرار داده 

امیدوارم زودتر تمومش کنم

علی ...
۲۴ مهر ۹۸ , ۲۰:۱۸

خوب اگر در راه کربلایی، نایب الزیاره و دعاگو من باش.

پاسخ :

نه این پایان نامه دست مارو بست
جا موندیم
علی ...
۲۴ مهر ۹۸ , ۲۰:۲۹

خوب ان شاء الله سال دیگه در راه کربلا باشی...

پاسخ :

خدا از زبونتون بشنوه
احد داوری
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۱:۵۳

پایان نامه هم تمام می شود

 

پاسخ :

انشاالله 
یک مسلمان ...
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۳:۳۸

خیره ان شاءالله

 

قلم العلماء افضل من دماء الشهداء

پاسخ :

بدبختی اینه که عالم هم نیستیم
استاد: دست نویــس ...
۰۲ آبان ۹۸ , ۱۷:۵۸

سلام

 

توسل، توکل ، استراحت به وقت و لازم که به موتور مغز و تـَنِ شما فشار نیاد

 

خداهم بزرگ هست

و این دوران ماندنی نیست ، اما مؤثر است برای شما... نوع تاثیرش به دست تلاش و نحوه عملکرد شماست

 

یاعلی

پاسخ :

خیلی ممنون از تذکرات به جاتون
پرتو ^...^
۰۵ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۸

ان شاءالله که سال آینده قسمتتون شه...

پاسخ :

آمین برای همه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan