یَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِین

پسر خاک بودن افتخار لباس خاکی هاست....(یا ابو تراب(ع))

شب آرزو ها

امشب ناخود آگاه دلم حج خواست

دلم می خواد برای یه بار هم شده سفر حج برم 

خانه حق را طواف کنم...

دور خانه خدا بچرخم... 

ای جانم اگه بشه...

 

آرزوی دومم عین همیشه شهادته

این برای اولین باره که دارم این آرزومو بیان می کنم... 

 

وآرزو سومم یه همسر هم کف خودم... یکی که یه زندگی آروم وعاشقانه بتونیم داشته باشیم... زندگی پر برکت و نگاه حق

 

پ. ن:امروز سالگرد شهادت حاج حسین خرازیه

شاید به همین دلیل دلم حج می خواد... داشتم فکر می کردم که واقعا ایشون حج رفته یا لفظا به ایشون حاجی می گن

که دلم پر کشید به حرم حق

دلم خواست اونجا باشم 

با تمام وجودم... 

پ. ن2: برای هم دعا کنیم عاقبت به خیر بشیم... 

نباتِ خدا
۰۸ اسفند ۹۸ , ۲۳:۰۸

چه آرزوهای قشنگی :) ان شالله که برآورده میشن

پاسخ :

آمین
بی نام
۰۸ اسفند ۹۸ , ۲۳:۳۷

آرزوی سوم شما آرزوی خیلی از ماهاس!! 

ایشاا... آرزوهاتون برآورده شه... 

پاسخ :

🤲
اینجوری نگید آرزوهای یک و دو قهرشون می گیره😅

انشا الله که به خیر برای همه مجردا برآورده بشه
رئوف ..
۰۹ اسفند ۹۸ , ۰۷:۱۱

سه تا آرزوی قشنگ، اما متضاد.!!

 

دعا میکنم، سومین آرزویت اول برآورده بشه

دوم، آرزوی اول تو برآورده بشه که به اتفاق همسر نازنین مشرف بشین حج :)

آخر از همه هم آرزوی دوّمت برآورده بشه، اما بعداز ۱۲۰ سال...

پاسخ :

ممنونم

زمانبندی برام زیاد مهم نیست
ولی این برنامه ریزی شما برای ما بهترین حالته😊

آلاء ..
۰۹ اسفند ۹۸ , ۱۱:۱۸

ان شاء الله به همه این ارزوها که گفتید برسید

پاسخ :

آمین

شما هم به آرزوهای خوبتون برسید
پرتو ^...^
۱۲ اسفند ۹۸ , ۰۱:۳۷

اللهم الرزقنا

پاسخ :

آمین
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بسم نعم النصیر

سرباز ابوتراب بودن افتخار لباس خاکی هاست...

خاکی باش،بسیجی...

یا علی مدد
Designed By Erfan Powered by Bayan